Hundvakt

Igår köpte jag en ny telefon =)
Vet inte hur många dussintals telefoner jag köpt i mitt liv.
Men denna gången blev det inte en röd.
Det blev en rosa =)


Me like =)
700 kr fick jag ge. Det är helt okej tycker jag =)


Är lite hundvakt i helgen med.
Såååå söt valp är en av dem.







Denna valpen får vi ju om vi vill ha.
Men så svårt när man jobbar som vi gör.
Det är en jakthund så det vore väldigt kul.



Denna lilla sötisen passar vi oxå. Plus en till:



Jag älskar hundar.
Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Ikväll blir det lite fest.
Vi bli väl inte så jättemånga, 7-10 personer typ.
Ska bli trevligt!

Vad ska ni göra i helgen?

Kram


Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehe ja d va ju inget pris för en telefon :P

2009-05-23 @ 10:34:48
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Carro

Snygg telefon! Skulle med vilja ha en ny...

Ikväll ska jag med festa! Ska på Hurtbulle-fest och klä ut mig till surfare! ;-)

2009-05-23 @ 14:53:53
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0