Underbara söndag

Då ska vi se om det funkar att lägga upp bilder idag =)

Var ju i Kalmar med M i söndags.
Har nog aldrig haft en så rolig söndag. Söte göte vad vi skrattade.

Vi började med en shoppingtur på stan.. Allt var inte öppet men mycket var det =)
Sen blev det IKEA =)



Vi parkerade vår lilla bil och eftersom vi är en familj (typ) så parkerade vi och fick egen skylt.


De fanns en stoooor gran utanför som blinkade fränt...



Jag skulle ju som vanligt INGET ha mer än TOY =)
Jojo det sket sig ju...

Blev en lektunnel till Skrållan


Nåt rosa mååååste man ju ha


Underlägg plus skålar till prinsessan =)


Flädersaft, toy och pastaälgar till jägarn hemma=)


Kattförvaring =)


Mattor, julsnöre och fryspåsar med zip



Ny tvättkorg. Kass kvalitè så har köpt X antal sånahär... Varför byter jag inte undrar ni säkert?
Har inget svar =)


Linne från NewYorker för 15 kr


Linnen från Gina, på rea


Sockor, skärp, byxor med stjärnor, linne på rea.


Plus lite kjolar på Gina =) Orkar inte lägga upp mer klädbilder =)

Blev fullt i mitt lilla bagage. Haha.



M fick ha sitt i baksätet


På väg hem efter en hel dags skrattande blev det väldigt knas.
Kommer upp i rondellen så bilen lutar åt höger eftersom två däck är i rondellen =)
Skrattade så vi tjöt ....
Sen säger jag typ Faan vad mörkt, ser ju typ ingenting. Var becksvart.. Men hallåååååå jag hade glömt sätts på lysena. Livsfarligt!!
Helt sjukt.. Tack M för en UNDERBAR söndag...

Hann ju med en måltid på restaurang och sen en fika på IKEA med kom jag på
Gottans!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Haha kul när man ha d så trevligt :P Den granen där vid ikea tycker jag e sååå jävla snygg :P Älskar blått dessutom ;)

2009-11-25 @ 07:33:44
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0