Duktig jag är =)

Min sambo skrattar åt mig när jag hackar lök..
Fattar inte varför?
Vad är det för fel med mina rosa hjärtformade solglasögon liksom....



Igår var jag ju som sagt på stan.
Följande fick följa med mig hem


1 par jeansleggings, en svart kjol och två långa linnen .
Älskar de linnena hos Gina.. sååå sköna =)

Dåligt foto men det är en svart klänning....


Detta hade jag på mig på min shoppingtur.
Svart/vit klänning från Ullared =)
och rosa fint skärp och leggings =)



Ingen som vill köpa ett helt oanvänt rosa skärp??


Eller detta?

Maila isf [email protected] och ge bud....




Idag har jag städat, tvättat, tränat, räknat ut lönen, rensat garderobernaskurat badrummet mm....
Och möblerat om lite:


Tog bort den svarta hyllan som stod i köket. Och satte dit den vita piedestalen istället.
Hittar ingen gammal bild nu så..... Jaja vet nu hir det såg ut så vet ni..
Finns nånstans i bloggen

Nu ska jag fortsätta i tvättis..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Bonkan

En flitig söndag :)

2009-11-15 @ 21:40:15
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: YVONNES

fint :)

2009-11-17 @ 12:06:58
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0