Like a rollercoaster...

Ja ibland går ju livet upp...ibland ner...
Har åkt på en förkylning.. attans jag som skulle köra en stenhård träningsvecka.
Men nääää ajaj i halsen och täppt i näsan. Mindre kul.
Min allegi blir ju mycket värre när jag är förkyld så natten var inte så kul.
Men men .... Det går ööööver....

Förresten har ni sett på TV att en av mina favoritbutiker ska bli program på TV.
Ullared såklart. Ska bli kul att se. =)
Någon annan som kommer se? Iaf första delen =)

Har ju bara ett pass kvar i Oskarshamn... och eventuellt inte ens det.
För guess what?
Jag har blivit erbjuden ett annat jobb.
Bara som extraknäck så alltså...
Blev erbjuden det av en kille jag träffade i helgen.
Sen hörde han av sig idag och sa att jag börjar nästa helg.
*paff* Jag trodde han skojat me mig i helgen... Men nääää...
Det ska bli så skoj. Berättar mer om det längre fram.. Men det är på kvällar/nätter kan jag säga.
Kul kul kul....


Vill hissa extraknäck.
Det är ju kanon att ha lite extra klirr i kassan och göra nåt man tycker om.
Och dessutom när man blir erbjuden och inte sökt jobbet.. Kuuuul!

Vill dissa min våg.
Det är fel på min våg, den kan bara gå uppåt.
Jättekonstigt!
Den gick ner en gång,.,.,.,. Men det vara bara den gången...
Nä måste vara nåt fel på den j-veln =)
Hihi...

Sov gott sötisar!!!

Livet är som en berg-och-dalbana... Ibland går det upp, ibland ner....


Nähe måste leta upp mit nässpray, kan inte andas....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig vännen! Blir det en dejt till helgen om du är frisk? Tänkte lördag, shoppaholic-stimulerande, fika, tjejsnack, fika, shopping, tjejsnack, ja du fattar! Kramar

2009-10-13 @ 22:10:30
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0