Snälla muntra upp mig

Sååå trött på att det Alltid är nåt.
Hade ju några timmar ledigt igår... o vad händer?
Jo hela jag frå massa utslag, mina föttersvullnar, mina händer/handleder svullnar upp.. Märken på hela kroppen etc som kliar.
Gör sjukt ont i mina händer o fötter.
Fick en tid på jourcentralen igår kväll.
Förmodligen allergisk reaktion.
Ja men så kul.
Ser knappt nåt för ögonen är svullna som fan.
Kunde inte ens hålla i min mobil i morse.. Gjorde sjukt ont i mina händer och orken fanns inte.

SValt tio tabletter nu som de sa jag skulle. Hoppas det snart går över. Haft det ett dygn nu.
Hatar sånt här...
Mår inge bra idag....

Snälla muntra upp mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0