Ullared =)

Igår morse ringde väckarklockan klockan 03:15.
Gick upp-borstade tänderna-duschade-packade lite matsäck-klädde på mig och hämtade upp lina 04:12 (12 minuter senare än tänkt =)).
MOT ULLARED -------

På väg upp tog vi en paus och åt våran matsäck.
Lina hade med sig varm choklad *mumma* som vi drack. Sååå gott. I love it.
V i fick sitta i bilen för det var fasen inte varmt ute.

Lilla kylväskan hade jag ju med =) Trångt med fika i bilen, men ack så mysigt =)


Glömde dock lägga i en kylklamp så yoghurten var ljummen (uuurk).
På botten låg två smörgåsar med ost och en yoggi =)



Mmmm varm choooklaaaad =)


Trångt med mysigt =)


Nina hade lite mer lyx än mig. Hon hade gurka på sina smörgåsar...


Vi var framme lite efter 8 i Ullared. Har inget minne av att resan dit brukar ta så lång tid.
Men tiden upp gick rätt fort för vi pratade hela tiden.
Inget stopp där inte.
Skitkul!!!

Väl framme vid parkeringen går en otäck gubbe förbi framför oss och gör en gest typ som stopptecken och gör en så fruuuktansvärt otäck min som kommer förfölja mig lääänge.
Så sjukt otäck, kan inte förklara med huamej... Eller vad säger du Lina?...*gåshud*

Sen tog vi varsin vagn och kutade in =)
En snabbis på nedre plan innan vi sprang åt varsitt håll. Sjukt mycket folk var det.
Jag är en ganska så aktiv besökare där uppe men har aldrig varit med om sååå mycket folk. Köer överallt, folk körde på varann, en armbåge där och en hälsena av där...
Till och med så Jag blev trött.
Jag-shoppoholic Angel! Helt sjukt.
Och köer i kassan ut var det båda gångerna... Jaaa klart vi var inne 2 gånger. Var bara ute och fyllde på magsäcken =).
Aldrig varit med om nåt sånt innan.
Och jisses vad mycket man hittade....

Tur vi bara var två i bilen...








Handlade bland annat detta :


Gardiner, lakan, 2 juldukar.


2 väskor. Den högra blir nog julklapp.


Regnjacka + byxor.


2 långa linnen.


Tunika/Klänning.


Jeanskjol.


Kjol..


Det var billigare att köpa egna rack än att hyra ett för 40 kr när man ska spela.
Det kallar jag billigt...


Lite smått o gott =) Nackkudde, nagellack, lypsyl....etc....


Ölkorv, skorpor, gott gott, fun light, fun cola....


Tandborstmugg, brandvarnare, plånbok, saker till köket, termometer, korsordsbok...etc.


Halsband.


Tröjor och trädgårdsvantar till mig o mams.


Nya kuddar.


Klänning. Även i vitt och grått upptill.


Lite presenter/julklappar till killen.

Jag hade grymt kul hela tiden. Både i bilen och på plats.
Tack Lina och hoppas det blir fler gånger.
=)
Mycket hittade man. Har inte visat allt.
Men lina hittade nog liite mer.
=)



Nu sover kisen så nu får jag med göra mig klar...
Hon väckte mig 06.00 idag så är lite trött.


Nattinatt

Over And Out!!




Kommentarer
Postat av: Catrin

Det ser ut som om ni haft en underbar dag på Ullared! Ska me snart åka dit tänkte jag, shoppa på mig i massor!:)



Ja, jag är gärna med på badminton! När ska ni spela nästa gång?

2009-10-06 @ 09:56:54
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj oj, här har det minsann shoppats! ;-) Hittar inte dig på Facebook... Hittar du mig?! Carolin Nilsson. Kraaam

2009-10-06 @ 19:20:06
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0