F-n vad jag är ledsen.

Fy f-n vad jag mår dåligt.
Jag mår så illa så jag snart spyr rakt ut.

Vår lilla Skrållan har flyttat...
Hon gick ju inte att ha här när hon kissade där uppe och hoppade över Allt vi satte i vägen.

Det var så sjukt jobbigt idag när hon åkte.
Jag fick bära ut henne i bilen till tjejej som hon nu ska bo hos.
Skrållan ville inte släppa min tröja och när jag väl satt in henne och stängt dörren så slog hon ut med tassarna mot fönstret där jag stod.
Det krossade mitt hjärta..
Är så sjukt ledsen samtidigt som det varit påfrestande för man alltid gått på helspänn för man inte får sova och att man aldrig vet om hon kissat inne.

Saknar min snutt..



=(

Mår så dåligt...
Fy f-n..... Mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Åååh :( D gör ont i mitt hjärta när jag läser detta....Jag var med om precis samma sak för nga år sedan....fy fan d e inte lätt :( Man e så himla lessen......Känner du möjligen dom som tog över henne? D e ju alltid en viss säkerhet då iaf....Då kan man alltid ha kontakt osv.....



SV: Hahaha jaaa visst har den betydelse ;) Säger man annat så ljuger man :P

2010-02-08 @ 06:15:53
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: simone

usch vad jobbigt :( Vad vacker hon är!

2010-03-07 @ 20:41:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0