Gotthard

Ja vad bra man är på uppdatering...
Suck..
Men jag är så trött på layouten nu så jag vill typ inte uppdatera..Man vill ha en nytändning ni vet =)
Ska se om någon kan hjälpa mig eftersom jag ej kan med det.

I natt har jag jobbat på krogen.
Det var spelning, hårdrocksbandet Gotthard kom.
Hur fränt som helst att ett så pass stort bank kommer till ett så litet ställe.
Fantastiskt, de är liksom vana vid 35000-400000 i publiken typ.
Sen kommer det bara in 400.
Var grymt kul iaf om man bortser från alla fulla as då...
Dem kan man vara utan.
Fattar inte varför de ska vara så närgångna och så pratsamma och så dryga och så påfrestande.
Nä fy för alkohol.. Blir mer och mer off när det gäller sånt.
Hände iaf en massa roligt igår, dörrar som rycktes bort, jag stoppade bandet från att komma in (de hade ju inga biljetter hihi), massa skratt, bra spelning...
De sju timmarna gick ganska fort faktiskt.
I love my work!!

Kan som vanligt ej sova efter att jag kommer hem. Gick och la mig fyra men har så satans massa drömmar när jag jobbat.. Får ingen ro alls. Kanske är för att man är så uppe i varv?
Så jag var uppe, sov, vilade, drömde, uppe, sov...osv...
Man är inte helt okej idag =)

Hur var er helg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0