Nätterna är värst

Åh vad jag är duktig på att uppdatera.
=)

Mina senaste dagar har varit ganska händelserika faktiskt.
På fredagen fick jag åka hem till en vän som mådde väldigt dåligt.
Kom hem mitt i natten och sen var det tidigt upp för det stod Kalmar på schemat:

S H O P P I N G ! ! !



Hittade lite klänningar och grejer =)
Hade en helt underbar dag med fina M.
Mascaran var borta när man väl kom hem efter alla underbart goa skratt.
Underbara människa!!!

Sen efter det åkte jag hem till en annan vän och spenderade kvällen/natten där.
Det blev MC åkning och mys och vi åkte fyrhjuling och hade bara allmänt nice.

Sen i måndags var jag på Bio.
Var på nya Beck filmen- Levande begravd.
Var helt okej och jag lyckades smyga in en snigel...

WHAT? tänker ni väl nu. Vad f-n menar hon.

Jo jag hade (av någon konstig j-vla anledning) fått med mig en snigel in på skon.
En sån där svart slemmig skogssnigel.
Hur? I don`t know!
Måste åkt med i bilen och en bit på stan och in i biosalongen där M snällt puttade ner den till dem på raden framför.
Tänk sen när de städar. Vad otroligt att hitta en slemmig skogssnigel bland popcornen på golvet =)

Efter bion blev det fika och massa snack. Mys!!


Igår träffade jag sen en vän jag inte träffat på väääldigt länge.
Var trevligt!
Hoppas det inte dröjer flera år till nästa gång.

Så en hel del positiva saker har ju hänt dessa dagarna.

Fastän jag haft så kul så kommer ändå tårarna på kvällarna.
Varför?
Kan inte magvärken försvinna och tårarna ta slut.
Vissa saker krossar mitt hjärta.
Antar att man får leva med vissa saker.
Men det gör ont just nu.

Men huvudsaken är att jag har kul på dagarna.
Det är guld värt för mig.
Dagarna är tunga men nätterna är värst!!!

Puss Angel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0