inget speciellt

Vad tror ni...kommer snön försvinna snart?
Jag vill ha vår nu. Få vårkänslor och pirr i kroppen.. Wiiii snart snart...


En uteplats som hyresvärden/grannen byggt.
Allt gick åt h**v**t* kan man säga. Gäller att bygga stabilt från början. Utemöblerna ligger under, sönderslagna.
Snön knäckte allt.

Förresten hittade en bild nu som jag tog i Kalmar förra helgen.
Folk kan fasen inte parkera:


Hur skulle jag kunna ta mig in där och öppna dörren och hoppa in?
Galet.
Fick hoppa in genom passagerardörren och hoppa över.
Skrev en liten lapp till bilägaren med.
Vilka muppar det finns.

Kommentarer
Postat av: Neha

Gud hatar när det blir så, tänk om man som jag har svårt att hoppa över från ena till andra sätet.. det är ju omöjligt!



Åh tack så mycket:D

Är det bra med dig idag?=)

2010-03-15 @ 00:17:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0