Falska rykten

Varför ska folk sprida falska rykten.
Någon nu som spridit ut att jag skulle ha pratat bakom ryggen på ** på jobbet.
Det har jag aldrig gjort och ** vågar själv inte säga annat än "jag pratar inte
med folk som pratar bakom ryggen på mig".

Ehhhh kanske bör ta reda på sanningen innan man säger så.
Har inte några problem alls med ** men nu har jag då ** inte sagt nåt till mig utan
bara raderat mig på FB så jag själv fick fråga varför.

Vuxna människor på 30+ bör väl kunna fråga om ryktet är sant innan de pratar skit
och dömmer folk???


Och inte nonchalera nu att man frågar.

Såna människor gör att min stubin snart tar slut.
Hur kul är det att gå till ett jobb där folk snacka skit??
Har ni varit med om det?

Jag blir besviken som fan på denna **. Och på den som pratar skit.

Så fort man visar att man mår bättre än nånsin så ska folk försöka trycka ner en.
Man kan inte lita på någon och att ** gör så det gör mig
mest arg. Vilka människor det finns.

Så till er därute.. får ni reda på saker av någon som de påstår att någon sagt...
Ta då reda på sanningen innan ni dömmer och pratar skit.

Ett enda skitsnack till o det kommer ta hus i helvete.
Så trött på falska elaka människor.

Vad har jag gjort för att förtjäna såna i mitt liv



//En besviken Angel

Kommentarer
Postat av: Bonkis

Usch vilka människor d finns!!!!!!

Håller mig dig fullständigt!

2012-04-08 @ 17:33:31
URL: http://bonkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0